counters

Wednesday 11 September 2013

DOA ku padamu YA ALLAH

Ku lewati hari-hari berlalu dengan penuh ketabahan... Penat jerih yang ku lalui hanya Allah saja ketahui.. Aku redha.. Aku tabah dan aku terima apa saja dugaan-Nya..
Dan hari itu aku mengenalimu.. Yang sentiasa ada bersamaku.. Walau hanya bayanganmu.. Walau hanya didunia aksaraku.. Kau tetap menceriakan hari-hariku..
Rindu walau sehari tidak bertemu kekasih hatiku.. Resah gelisah yang menyelubungi jiwaku.. Kemana lagi nak ku cari penggantimu.. Jika kau pergi meninggalkan aku..
Kau sentiasa dihatiku.. Hanya namamu terukir dimindaku.. Hanya namamu yang terbit dari bibirku di setiap sujudku.. Hanya foto-fotomu yang menghiasi kamar hatiku.. Walau terpisah jarak tapi tak pernah jauh dariku..
Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau lindungi dia buatku.. Kau jagakan dia buatku.. Walau dia bukan yang pertama tapi jadikan dia yang terakhir dalam hidupku.. Aamin Ya Rabbil A'lamin...

No comments:

Post a Comment